pandafriends

Alla inlägg under juli 2011

Av Stattin & Hillbom - 4 juli 2011 18:16

Hej hej!

Den nya tävlingen i Oloko är att man ska ge

natchos.

Jag har redan gätt 1.

Kanske jag vinner med en poäng?  

Kanske kanske inte?

Men man kan ju faktist vinna med en av

dem sämsta poängerna, iallafall i min åsikt..

Jag kan inte fatta att vi har så många bloggläsare,

men typ 0 kommentarer?!?

Jaa, exakt!

Snääälla alla bloggisläsisar skriv kommentarer!!!  

Vi kommer säga bloggisar istället för bloggläsare så ni vet.  

Japp!  

Här kommer en sötiz pandiz  

  

GULLIG!!!

Gullig men söt  


Bye do, lilla ko!

   


Av Stattin & Hillbom - 4 juli 2011 13:54

Hej, Alla glada pandor!

Som ni kanske vet kommer min tigerbolly Blubbis skriva med mig i bloggen.  

Jippi!!!!

Jag heter Blubbis. Och är Två år.

Min favo färg är orange.

Och min favo mat är tårta och grillspett.

Jag fyller år den nionde juli.

Och är en kille!!!!!!!!!!!!!!!!

Är du? Jag har alltid trott att du var en tjej. HAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Neej!!!!!!!!!!!!!!!! Jag är en killeeeeeeeeeeeeeee  


HAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nu måste jag och blubbis gå hejdå                                                                                                                                                                                                               Ha det najs hundbajs!                                                                                                                                                                                                                                                








Av Stattin & Hillbom - 3 juli 2011 12:44

Hej allesammans! Jag ska skicka det här brevet till blackyy:                    

__________________________________________________________________________________
                                                                                                                                                                  

  Hej stattin!

AAAAAH! DU SKRÄMMER JU LIVET AV MIG!

Nehe!

Joho!

Nehe

Joho

Nehe

Nehe

Joho

Hahaha!  

Men du sa faktist nehe innan jag sa joho!

Jajadå 


Oook?

...

Jag heter Blackyy och är stattin's svarta bolly.

Jag är tre år och fyller år den sjunde Juli.

Min favvofärg är röd,

och min sämsta är rosa!!!!!!!

Min favvomat är pepparkakor 

Min favvoplats i panfu är hemma och på vulkanen,

på vulkanen är det fyvärkerier fin utsikt och mysigt.

Vem är du kär i dåå???

....Reddyy'''             

Oj, du fyller år på TORSDAG!

Jippiieeee!

Du fyller år tredje september.

Om ett tag..

Har'e bra kexchocklad!

                                                 

 


Av Stattin & Hillbom - 2 juli 2011 18:45

Vi har fått..... BREV!                                                            Kolla:  




 Jag svarar ja! Dudå hillbom?                                                  Här är en bild på han när han uppträdde:                                    

Duktig va? Fasst Blackyy är den svarta.

Har'e bra kexchocklad!

   






Av Stattin & Hillbom - 2 juli 2011 18:24

Jag har gjort maaassaaa saker på en                                              sida som heter: http://www.pageplugins.com                                    Som denna:


Som våran bloggtröja

Lava lampa:



Snygg?

               Visar fler i ett annat inlägg, ses                                                                                                                                                    

                                                                                                                           





Av Stattin & Hillbom - 2 juli 2011 11:12

Tjenare alla pandor, kaniner och det ni nu är!                               Nästa gång kanske jag ska säga:

Tjenare Oloko och Panfu polare!                                               En...: HEADERTÄVLING!                                                  

Det blir såklart en vinnare också.                                        

1:a plats:Får

Intervju Bild och en länkning.                                                 2:a Intervju eller bild                                                    

3:a Bild

Dem  andra får såklart beröm.                                      

Ok, sätt fart! Plus att jag kommer lotta upp sen..                

Har'e bra kexchocklad 

   














Av Stattin & Hillbom - 1 juli 2011 22:44

Vet ni hur många bloggläsare vi har haft idag?

86 st!

Konstigt, 86 bloggläsare idag

och inte en endaste kommentar???

Snälla kommentera!

Av Stattin & Hillbom - 1 juli 2011 11:27

Kolla inlägget under, Hillbom är TILLBAKA!                                      Senast var det typ två månader sedan,                                                                       l                                                                                   l                                                                                   l                                                                                  \/










Hej hej!

 Heeej!  

 

Presentation♥

Vi är två tjejer som skriver om panfu och lite skoj!Vi är bästa vänner på riktigt!Hoppas att ni kommer ha det bra!

Länkar♥

Våran gästbok♥

Omröstning♥

Hur gammal är du som läser vår blogg?
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 12
 13
 14
 15
 16
 Äldre/vuxen

Smileysar!

Lite saker att

kopiera om ni vill

kommentera:

 ♡♥►☼♫◕

 

 

 

Fråga oss♥

75 besvarade frågor

Våran chatt♥

Sök i bloggen♥

Klocka

Kalender♥

Tidigare år♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

RSS♥

♥♥♥♥♥♥

◕◕◕♥♥♥



Hej då! Ses snart igen :)

 Hej då! 


Ovido - Quiz & Flashcards