pandafriends

Alla inlägg under juli 2011

Av Stattin & Hillbom - 10 juli 2011 18:45

Emme20 hjälpte mig att möblera min koja.                                       Kolla vad snygg!;                                    

   Jag blev VÄLDIGT nöjd med den!

Tack Emme20!                                                                   Har'e bra kexchocklad!                                                           




Av Stattin & Hillbom - 10 juli 2011 17:36

Hej hej!                                                                            Ändrat med sagan:                                                               Bästis (UPPTAGEN)                                                                Tjurig tant (1)                                                                    Knäpp ondpanda(1)                                                                Ond panda(1)                                                                     Ni får skriva i en kommentar vem ni vill vara och vad ni vill heta.










Av Stattin & Hillbom - 10 juli 2011 10:12

Hejjjsvejjj!                                                                      Hillbom åker på semester i en vecka idag.                                   Så då kommer jag bara skriva, tyvär ingen gästbloggning.                   Efter det kanske på måndagen åker både Hillbom och jag bort.             Vi kanske kommer hem på tisdagen.                                            Var bara det,                                                               Har'e bra kexchocklad!                                                









Av Stattin & Hillbom - 9 juli 2011 18:34

Jag KANSKE ska ha en saga.                                                     Ni får skriva i en kommerntar om ni vill vara i rollerna:                         Min bästis  (2 roller)

En knäpp ond(1)

Ond (1)

->En<- tjurig tant  (1)


            ____________________________________

Det är rollerna man kan vara, slår vad om att många

vill vara min bästis 

De(m)

som skriver i en kommentar först får rollen.

Har'e bra kexchocklad!

                       

                                        




Av Stattin & Hillbom - 9 juli 2011 08:24

Hej!

Idag fyller jag år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GRATTIS!!!!!!


Vart är mina presenter???!!!

Som låten och mycket kärlek.

Men men men men men...

Du får ju en riktig present iallafall.

Vad är det då?

EN TÅRTA!!

  


Taack!

Ha det najs hundbajs!



Av Stattin & Hillbom - 9 juli 2011 08:09

Idag fungerar levelmaskinen.

Nu kan jag göra den knäppa rockdansen  

Och idag ska man vara i labratoriet, det blir robotparty!

Alla blir robotar när

minst 20 pandor är där  

Har'e bra kexchocklad!

 

Av Stattin & Hillbom - 8 juli 2011 11:26

.....Djungeln! Gå minst 20 pandor dit så blir det en mysig musik!               Jag testade rockdansen idag för det är ju guldpandadag                        och leveldag. Jag gillar inte rock men man skrattade nästan                   åt det!       







Av Stattin & Hillbom - 8 juli 2011 11:16

Hej allaa! Och GRAAAAAAAATTTTIIIIIS till dig                                Blackyy! Här får du en tårta:                                                    

Tack stattin!

Sååå mycket!

En kram?

Kraaamiiizz!

En söt grattis sång:

 En till:                                                                          HAPPY BIRTHDAY!                                                               Det här blir den allra bästa födelsedagen i värden!!!                         !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!  
Ha det såååå kuul!















Hej hej!

 Heeej!  

 

Presentation♥

Vi är två tjejer som skriver om panfu och lite skoj!Vi är bästa vänner på riktigt!Hoppas att ni kommer ha det bra!

Länkar♥

Våran gästbok♥

Omröstning♥

Hur gammal är du som läser vår blogg?
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 12
 13
 14
 15
 16
 Äldre/vuxen

Smileysar!

Lite saker att

kopiera om ni vill

kommentera:

 ♡♥►☼♫◕

 

 

 

Fråga oss♥

75 besvarade frågor

Våran chatt♥

Sök i bloggen♥

Klocka

Kalender♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

RSS♥

♥♥♥♥♥♥

◕◕◕♥♥♥



Hej då! Ses snart igen :)

 Hej då! 


Ovido - Quiz & Flashcards