pandafriends

Alla inlägg under juli 2011

Av Stattin & Hillbom - 31 juli 2011 07:53

Hej förlåt glömmde  igår.

Men hemlisen är mer som en överaskning så vi kallar det för

ÖVERASKNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det är (TRUMMVIRVELL) 

Att stattin och jag har en egen mailadress.

Och vi har gort en massa figurer i panfu och så.

Nu fins det inget mer att  om ssååååååååååååå

 

 

Ha det najs Hundbajs.HIHIHIHI

Av Stattin & Hillbom - 29 juli 2011 19:18

Åhh, snälla förlåt att jag inte har skrivit på länge!

IM SOO SORRY!!

Men iallafall...

Den där hemlig-heten som hillbom snackade om ska vi säga 

imorgon. Nää, för mig är det inte så hemligt.

Men endå!

Och så såg jag en båt fara mot panfu!

Det är..

Hmm..

Låt mig se, Jay-pea!

Typ sist jag såg han var för över 600 dagar sedan tror jag.

Han säger:


Jag är tillbaka på tisdag! Ta hand om skattkistan tills dess, men öppna den inte under några omständigheter! Jag vill ge innehållet till Pandorna senare.

Ses snart! MVPH Jay-pea

Tistag.. 

Att man måste VÄNTA VÄNTA VÄNTA...

Många gånger jag gjorde: ...

Harè bra kexchoklad!! 

Av Stattin & Hillbom - 28 juli 2011 08:01

Hej nu är jag inte sjuk längre bra va.

Pluss att sakmaskinen funkar idag.

 Jag och Stattin har en hemlis som vi kanske

berätar imorgon.

 

 

 

ha det najs hundbajs.Hejdå Men blubbis ok förlåt mig.

 

 

 

        

Av Stattin & Hillbom - 24 juli 2011 22:32

Det har inte hänt något på panfu på länge.                                      Så jag har inget att skriva.  

Får nog skriva när jag vet något nytt.

Bjuder på en bra låt:

Harè bra kexchoklad!                                                             




Av Stattin & Hillbom - 24 juli 2011 18:10

      Träffade två pandor i panfu idag

HEDA123 och Ronaldo-hiphop.

 

Av Stattin & Hillbom - 24 juli 2011 17:25

Hej Hillbom vaknade på torsdag

som jag trodde.

Men nu är hon sjuk.

HON HAR MAGSJUKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


!!!!!!.  

Och hon kräks en gång i halvtimmen.

Så jag kockar blåbärssoppa förfullt här hemma.

(Hillbom säger att det hjälper hennes mage att komma igång)

Därför har jag inte skrivit på ett tag.

 Det va nog allt.

 

 

Ha det najs hundbajs!

 

 

   

Av Stattin & Hillbom - 24 juli 2011 12:49

  Jag är pingvinen på röda skeppet längst upp ute vid kanten

Hej hej!

 Heeej!  

 

Presentation♥

Vi är två tjejer som skriver om panfu och lite skoj!Vi är bästa vänner på riktigt!Hoppas att ni kommer ha det bra!

Länkar♥

Våran gästbok♥

Omröstning♥

Hur gammal är du som läser vår blogg?
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 12
 13
 14
 15
 16
 Äldre/vuxen

Smileysar!

Lite saker att

kopiera om ni vill

kommentera:

 ♡♥►☼♫◕

 

 

 

Fråga oss♥

75 besvarade frågor

Våran chatt♥

Sök i bloggen♥

Klocka

Kalender♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

RSS♥

♥♥♥♥♥♥

◕◕◕♥♥♥



Hej då! Ses snart igen :)

 Hej då! 


Ovido - Quiz & Flashcards