pandafriends

Alla inlägg under juli 2011

Av Stattin & Hillbom - 8 juli 2011 08:11

Hej

nu vet jag vad jag ska ha.

Veckans roliga video

Va bara det.



Ha det najs hundbajs




    

Av Stattin & Hillbom - 7 juli 2011 21:57

Föörlååt blackyy! Jag har inte gratta dig något i dag 

Det är jag som ska säga förlåt...

Jag fyller faktist den 8:e..

Okej, en stor kramiz!

  

   


Av Stattin & Hillbom - 7 juli 2011 11:29

Prylmaskinen fungerar idag:                                                       

Man får en sandlåda...

  Jobba på!                                                                       




Av Stattin & Hillbom - 7 juli 2011 10:44

 

Jag kommer nog äta upp mig 

I morgon är det.....

GULDPANDADAG OCH LEVELDAG!

Bra va?

   Har'e bra kexchocklad!                                                        

Av Stattin & Hillbom - 7 juli 2011 08:34

Hej!

Jag har slutat med

veckans sötiz vad ska jag ha istället...

Jag vet inte.

Men jag frågade bloggisarna och inte dej.

Okdå

...Veckans panda


veckans blogg


Veckans spel


(Skriv i en komentar vad ni tyker)


SSSNNNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLLAAAAAAAA


Ha det najs hundbajs.



    

Av Stattin & Hillbom - 6 juli 2011 13:42

Hej alla pandor!                                                                    Snart är det värdsbefolkningsdagen. Panfu ska                                 fira det hela veckan. Det ska vara minst tjugo pandor i ett rum.               Idag i biblioteket. Jag ficka ALLA att gå till röda

mattan i biblioteket:                                    Röda mattan!Lockade alla dit   








Av Stattin & Hillbom - 5 juli 2011 21:15

Heejasan!                                                                           Nyya gooda möbler!                                                          

Muummsss!!!

Det var nog bara det,

Har'e bra kexchocklad!

   




Av Stattin & Hillbom - 4 juli 2011 19:12

Hej hej!

Jag åt lite av pepparkakshuset som stattin

och jag bor i.

Och jag åt heela tårtan som Hillbom bakade igår.

SMASKIGT!!!

Men nu går vi ifrån att vi har ätit något...

Här är våran favvo låt:

Den ääääger fett!!!!!

Jaappp!

Nu ska jag gå på toa och göra nummer två,

ta över lite nu Blubbis...  

Oooookkkk...  

Ska jag säga en hemlighet??

Att Blackyy är kär i Reddie (Den röda bollyn)  

Nuu är jag tillbaaakaaa!

Jag ska bara säga att stattin har ätit munk

och har somnat med den intrykt i munnen

på soffan    

Här är en sång om mig och Blackyy:

Blubbis och Blackyy är så snälla

ianianoo!

Bra låååt!  

Ska vi ta och säga hej då nu?

Ha det kul din lilla filur!

 

Hej hej!

 Heeej!  

 

Presentation♥

Vi är två tjejer som skriver om panfu och lite skoj!Vi är bästa vänner på riktigt!Hoppas att ni kommer ha det bra!

Länkar♥

Våran gästbok♥

Omröstning♥

Hur gammal är du som läser vår blogg?
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 12
 13
 14
 15
 16
 Äldre/vuxen

Smileysar!

Lite saker att

kopiera om ni vill

kommentera:

 ♡♥►☼♫◕

 

 

 

Fråga oss♥

75 besvarade frågor

Våran chatt♥

Sök i bloggen♥

Klocka

Kalender♥

Tidigare år♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

RSS♥

♥♥♥♥♥♥

◕◕◕♥♥♥



Hej då! Ses snart igen :)

 Hej då! 


Ovido - Quiz & Flashcards