pandafriends

Alla inlägg under oktober 2011

Av Stattin & Hillbom - 27 oktober 2011 18:28

Yoo! Hehe.
I morgon är det GULDPANDADAAG!!!

Roligt va?
Nya kläder på GT:

 

Tror att det bara var det.

Harè bra kexchoklad!
 







Av Stattin & Hillbom - 22 oktober 2011 12:59

Asså jag är så ledsen att vi inte hinner med att skriva! 




FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT!!!


Åh, jag ska försöka skriva mera!

Jaja.

Men ni kanske iallafall borde gå till Napasapa i panfu.

Prata lite med han, hämta lemonad och ge den.

Sen åker han bort. 

HEJ DÅ NAPASAPA!!!!

Sen får man den här:

 Umm, sorry att den blev RIKTIGT stor.
Och kläder:


Nu håller vin, ägaren av GThotel på att fixa hästarna tror jag!
Hoppas dom kommer.

Idag tar jag inte kexchoklad saken utan:

Tack och hej leverpastej! 

   

 



Av Stattin & Hillbom - 16 oktober 2011 12:34

...(TRUMVIRVEL) 



TÄÄVLINNGGG!    


Japp, en tävling!

Man ska färglägga en panda till halloween.

Ni får skriva i en kommentar med länken till bilden

eller göra ett inlägg med bilden om du har en blogg, men

då måste du skriva i en kommentar att jag ska gå in

på din blogg.

Kopiera:

Gör den i paint, pixlr photoshop eller vad ni vill.

Måste gåå nu.

Harè bra kexchoklad!  

   
Bjuder på en låt:

 




Av Stattin & Hillbom - 16 oktober 2011 12:31

Prylmaskinen fungerar idag!
Man får en alien TV.

Harè bra kexchoklad! 

(KORT INLÄGG)  
   




Av Stattin & Hillbom - 15 oktober 2011 09:25

Ni får välja så mycket ni vill!
Jag kan ge några förslag:

  • GThotel
  • Panfu
  • LITE boktips
  • Clubpenguin
  • Lite om moshi-monsters
  • Pandanda
  • Mer musik
  • Mer bilder
  • Flera tävlingar 

Det finns sååå mycket!




Av Stattin & Hillbom - 15 oktober 2011 09:22

Hejsan!
Har ni kollat in det nya partyt?

Om inte så gå och gör det!

SUPEEER KUL! 

Jag kan ju också visa de nya möblerna:

Snygga va?
Jaa, såå

Harè bra kexchoklad! 

    




Av Stattin & Hillbom - 12 oktober 2011 16:47

Hej hej! Jag har gjort en ny header, snygg?
Var nog bara det,

Harè bra kexchoklad!

   


Hej hej!

 Heeej!  

 

Presentation♥

Vi är två tjejer som skriver om panfu och lite skoj!Vi är bästa vänner på riktigt!Hoppas att ni kommer ha det bra!

Länkar♥

Våran gästbok♥

Omröstning♥

Hur gammal är du som läser vår blogg?
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 12
 13
 14
 15
 16
 Äldre/vuxen

Smileysar!

Lite saker att

kopiera om ni vill

kommentera:

 ♡♥►☼♫◕

 

 

 

Fråga oss♥

75 besvarade frågor

Våran chatt♥

Sök i bloggen♥

Klocka

Kalender♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

RSS♥

♥♥♥♥♥♥

◕◕◕♥♥♥



Hej då! Ses snart igen :)

 Hej då! 


Skapa flashcards