pandafriends

Alla inlägg under november 2011

Av Stattin & Hillbom - 20 november 2011 19:01

Hej allihopa!
Jag spelar Moviestarplanet igen nu!
Så ni vet så heter jag Linacool1 där.

Och jag skulle bli jätteglad om ni köpte något från

min önske-lista till mig!

Ska logga in där nu,

Harè bra kexchoklad! 

    



Av Stattin & Hillbom - 13 november 2011 10:07

Här tar mitt liv på panfu slut. Jag har tröttnat på panfu..

Asså.. Ni som kommer sakna mig.

FÖÖÖRLLLÅÅÅÅÅTTTT!!

Ni kanske kommer se mig ibbland, men jag har slutat.

Jag ska skriva om GThotel istället kanske..

SORRY!

Men iallafall

Harè bra kexchoklad!  

 

Och här, mina gamla panfuvänner!
 


Hej hej!

 Heeej!  

 

Presentation♥

Vi är två tjejer som skriver om panfu och lite skoj!Vi är bästa vänner på riktigt!Hoppas att ni kommer ha det bra!

Länkar♥

Våran gästbok♥

Omröstning♥

Hur gammal är du som läser vår blogg?
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 12
 13
 14
 15
 16
 Äldre/vuxen

Smileysar!

Lite saker att

kopiera om ni vill

kommentera:

 ♡♥►☼♫◕

 

 

 

Fråga oss♥

75 besvarade frågor

Våran chatt♥

Sök i bloggen♥

Klocka

Kalender♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

RSS♥

♥♥♥♥♥♥

◕◕◕♥♥♥



Hej då! Ses snart igen :)

 Hej då! 


Ovido - Quiz & Flashcards