pandafriends

Alla inlägg under augusti 2011

Av Stattin & Hillbom - 31 augusti 2011 16:16

Hej hej!
Nu ska vi ta reda på spöket i foajlen!

Ok, först pratar vi med kamaria.. PRATA PRATA PRATA*

Ok, hon vill att vi ska gå DIT och kasta en vattenballong på

dörren där inne.

AHH, SPÖK-KON!

Vänta, honnom känner jag igen.. men strunt samma 

Gå till kamaria.. Sen tillbaka och säga en formel!

  EXPELLO EA BOS!
   Det fungerade!
Och sedan går du tillbaka till Kamaria igen och får en

ko-kostym!

   Hehe!
Jag kan inte skriva så mycket nu på vardagrna..

För jag har börjat sluta HALV TRE 

Aja..

Harè bra kexchoklad!


Behandla andra som du skälv skulle vilja bli behandlad!

    





Av Stattin & Hillbom - 30 augusti 2011 19:24

Hej igår kunde inte jag skriva något för att jag hadde inte tid . 

Och jag  har väldit mycke att göra imorgon så jag kanske inte hiner då

heller.

Nä pricis.Men Blubbis jag sa ju att du inte fick vara med på det

här inlägget.Okdå!

Jag sa ju att jag skulle ha lite bilder i det här inlägget.

Jag har väljt ut olika bilder som jag tycker är söta.

Sen får ni skriva i en kommentar vem ni tycker är sötast.

Här kommer bild 1


  

Här kommer bild 2



  Nu kommer bild 3



  


Och så tar vi VECKANS VIDEO samtidigt

Och nu kommer VECKANS VIDEO!!!!!!!



Jag tycker låten är bra fast videon är också ganska rolig.


det va nog allt för idag.


Ha det najs hundbajs!


    


 

Av Stattin & Hillbom - 30 augusti 2011 16:09

Nya möbler, nytt inlägg om panfu bloggen!
Inlägget + möblerna= + vinnare  


Piratmöbler och en mediterande Max


God morgon Pandor,

en natt till och sedan får vi veta vad som ligger bakom de läskiga ljuden i foajén.


En sömnlös natt till! Jag har inte fått en blund i ögonen de senaste nätterna. Jag låg stel som en pinne i sängen och grubblade. Vad ska hände i morgon? Vem vet, kanske var det bara en hårtork, som många av er trodde. Men en hårtork som kan prata? :???:


Andra tror att det spökar i foajén. :shock: Jag undrar vilket som vore värst, en talande hårtork eller ett spöke?!:roll: Vilket det är får vi veta först i morgon Prata med Kamaria i morgon innan ni går till foajén. Hon kanske har någon ny informatiom Nu måste vi tänka positivt. Ohhmmmmmmm. Ohmmmmmm.


:D Eh Max, vad håller du på med?


Jag mediterar. Det lärde Pan Lee mig i Tibet. Det är bra för att slappna av att säga, ohhhhmmm. Ohhhhhmmm.


Då ska jag låta Max meditera i fred, från och med i dag kan ni förresten köpa riktigt coola piratmöbler:/span>

Men var försiktiga: Djuren är inga statyer. De lever! :shock: Hajen i handfatet simmar runt runt, bläckfisken sprutar ut bläck och papegojan gör ljud om man klickar på den.

Håll höjd
Ella och
 ohhmmmmm


P.S Jag tror jag ska pröva att meditera också. ;)

P:S Äntligen har vi tre framröstade vinnare i Världsförbättrartävlingen! Trumpetfanfar: Lotta898, Bunnycool och Lillvilda. Grattis!! Nii får alla en hel månads guldmedlemskap. Finalisterna 4-10 får också en veckas guldmedlemskap! Tack för era jättefina bidrag!

______________________________________________________________
Harè bra kexchoklad! 

    





Av Stattin & Hillbom - 28 augusti 2011 17:45

Klicka Här för att komma till sidan =D                                         
Man pratar med datorn, här är lite från när jag gjorde det:


Datorn: Hej! Har vi träffats förut?


Du: Aa, för längesedan


Datorn: Det är roligt att prata med dig.


stattin: Dig med, jag heter stattin


Datorn: Jaha, vad trevligt.


stattin: =)


Datorn: Vad ska du göra nu?


stattin: Prata mer med dig


Datorn: Jaha, det ska jag också.


stattin: =D


Datorn: Du är duktig.


stattin: Du med


Datorn: Med jag?


stattin: Jaa


Datorn: Vad heter dina skor?


stattin: Flippe och Floppe kanske..


Datorn: Ja, det heter de.


stattin: Mm


Datorn: Tycker du att det är fint väder idag?


stattin: Aa, soligt. Imorse var det inte det


Datorn: Jo!


stattin: Kanske hos dig


Datorn: Är du en dator?


stattin: Nee


Datorn: :)


stattin: ;)


Datorn: I morgon ska jag äta glass.


stattin: Gott!


Datorn: Nu ska jag äta upp dig.


stattin: QAAAAAAAAAAH


Datorn: Vad gör du?


stattin: Skriker =D


Datorn: Vad bra!


Datorn: Vet du vad det är för skillnad mellan ett tangentbord och ett kylskåp?


stattin: Neej


Datorn:

HAHAHA, hej då!




Av Stattin & Hillbom - 28 augusti 2011 17:34

Hej jag sa ju att jag skulle skriva mycket i bloggen.

Ja det sa du faktiskt.

Men två inlägg är facktist inte så mycket.

Nee det har du fel i Blubbis.

Det är jette mycket.

Nee det är det inte alls.

Nu har du fel som du säger att du aldrig har.  

Sluta bråka nu Blubbis.

Varför?

Jag Tänkte så inte bloggizarna hör.

Dom får höra så mycket som de vill. 

Men Blubbis!

Bara du säger att du också har fel ibland.

Ja ja jag har också fel ibland.

Så nu har jag sakt det.

Och att du tar disken i en månad. 

Det tänker jag aldrig.

Annars fortsätter jag.

Ok ok MMMMMMMMMMMMMEEEEEENNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!

Du ska få igen för det här en dag Blubbis

Imorgon ska jag visa några bilder och kanske veckans video.



Ha det najs   hundbajs



   Jag är arg på dig Blubbis!ARG!!!!!     





Av Stattin & Hillbom - 27 augusti 2011 11:14

Hej förlåt att vi inte har skrivit på länge.

Och det är ganska körigt när man har börjat skolan och så.

Men jag ska bätra mig och försöka skriva 7 eller 6 dagar i veckan.

Men nu går vi till VECKANS VIDEO

Och det ääääääääääär:

 

 

En bra låt är det den här veckan.

EEEH har ni spelat oloko en jag har klarat det för länge sen.

Jaa det va väl allt för idag.

 

 

Ha det najs hundbajs!!

 

    

Av Stattin & Hillbom - 25 augusti 2011 15:50

Hej alla små gosiga pandor ^^ 

Nya snygga kläder:

 

Kanske inte såå snygga.

Hon liknar röd-luvan tycker jag.

Och idag kan man rida på enhörningen!

De som inte har guldpaket får det i 5 dagar bara 

Jag är gp men jag tänker på de som INTE är det..

Harè bra kexchocklad! 

Av Stattin & Hillbom - 18 augusti 2011 10:08

Tjabba tjena hallå!                                                                Eller kanske, Hajj hajj!
Det är ett uppdrag i panfu! 

Horst hering har stukat handen, gå till honom och babbla lite ^^

Sen går du och spelar Fish'n fish, sen tillbaka, babbla,

spela, tillbaka babbla osv..

När du har gjort det typ 5 gånger så får du ett fiskhuvud:

Hehe!

Nu ska jag fortsätta spela panfu.

Så då får jag tacka hej då! 

Liten hejdå smiley för att jag kommer sakna er ^^

Harè bra kexchocklad!

   



Hej hej!

 Heeej!  

 

Presentation♥

Vi är två tjejer som skriver om panfu och lite skoj!Vi är bästa vänner på riktigt!Hoppas att ni kommer ha det bra!

Länkar♥

Våran gästbok♥

Omröstning♥

Hur gammal är du som läser vår blogg?
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 12
 13
 14
 15
 16
 Äldre/vuxen

Smileysar!

Lite saker att

kopiera om ni vill

kommentera:

 ♡♥►☼♫◕

 

 

 

Fråga oss♥

75 besvarade frågor

Våran chatt♥

Sök i bloggen♥

Klocka

Kalender♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

RSS♥

♥♥♥♥♥♥

◕◕◕♥♥♥



Hej då! Ses snart igen :)

 Hej då! 


Skapa flashcards