pandafriends

Alla inlägg under april 2011

Av Stattin & Hillbom - 25 april 2011 08:48

 

Veckans sötiz

 

 

Veckans sötiz är

 

 

 

  

 

Söt eller ej

jag tycker den är såååååååååååååååååå söt.

 

 

Ha det gott igelkott!

Av Stattin & Hillbom - 24 april 2011 10:33

Hej allihopa!

Jag hittade alla kycklingar och då fick jag dem här:

      

Hehe.Vinnarna på bloggen var:Dragonoid4, briccola,

 happypanda1, Mamijop,

 Naget, Panillo, bsorino, Himmelskind,

 Kuhnigunde und teddybaby.

Dem har vunnit en söt påskwooby.

Har'e bra kexchocklad  

  



 



Av Stattin & Hillbom - 23 april 2011 09:10

Hej alla små pandor!

Jag kan vara snäll och säga var den sista är.

Den är i stallet.

Man får möblerna på måndag eller imorgon 

Och prylmaskinen fungerar idag.

Man får den hära sötizen

Hehe!

Vad tycker ni att vi ska ha mer på bloggen?

Skriv i en kommentar.

Här har jag lite exempel:

tävlingar

Desingnner

Skriver mer om panfu

Sen komme rjag ej på något mer.

Har'e bra kexchocklad 

   

Av Stattin & Hillbom - 22 april 2011 14:11

Hej alla små pandor!

Jag ska sköta om veckans spel  

Här är det:

http://www.spel.se/spel_/bunny_painting.html

Tryck på den för att spela det.

Man ska färglägga en kanin men ha hällst ljudet av...

Tycker INTE om musiken  

Det var nog allt!

Har'e bra kexchocklad  

  

P.s idag är det gp dag sa Ella och Max i bloggen.

Av Stattin & Hillbom - 22 april 2011 13:41

  Veckans sötiz  

Veckans sötiz är:

  

Söt eller ful?

Jag tycker iallafall det.  

Ha det gott igelkott.   

//Hillbom

Av Stattin & Hillbom - 22 april 2011 13:08

Hej alla små pandor!När det är röd text är det ''Hillbom'' som skriver.

Går det bra med kycklingjakten?

Nehe, här har ni en ledtråd:

många pandor om man är i bollyland eller bollywood   

Hoppas att det kommer gå bra!

Ha det gott igelkott  

//Hillbom

Av Stattin & Hillbom - 21 april 2011 12:40

Hej allihopa!När ni ser lila text är det jag som skriver (stattin).                              Går det bra med kyckling jakten? Nä, tänkte väll det 

Jag kan ge er en ledtråd:

Rikedom 

Svårt? Ni får faktist leta lite noga nu, vänta tills ni höra stora och

höga pip!

Här har det också kommit nya kläder:

 

Ägg kläder  

Har'e bra kexchocklad!                                                                               



Tidigare månad - Senare månad

Hej hej!

 Heeej!  

 

Presentation♥

Vi är två tjejer som skriver om panfu och lite skoj!Vi är bästa vänner på riktigt!Hoppas att ni kommer ha det bra!

Länkar♥

Våran gästbok♥

Omröstning♥

Hur gammal är du som läser vår blogg?
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 12
 13
 14
 15
 16
 Äldre/vuxen

Smileysar!

Lite saker att

kopiera om ni vill

kommentera:

 ♡♥►☼♫◕

 

 

 

Fråga oss♥

75 besvarade frågor

Våran chatt♥

Sök i bloggen♥

Klocka

Kalender♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

RSS♥

♥♥♥♥♥♥

◕◕◕♥♥♥



Hej då! Ses snart igen :)

 Hej då! 


Ovido - Quiz & Flashcards