pandafriends

Alla inlägg under juli 2011

Av Stattin & Hillbom - 19 juli 2011 10:21

Levelboostern fungerar, är nu på level femtio fyra.                           

Nya möbler:

 

Haj då!

                                                           


Av Stattin & Hillbom - 19 juli 2011 08:17

Hej jag lär prata lite tyst för att  

Hillbom sover.  

Hon kom hem från danmark i lördaskväll

sen åkte hon på måndag med Stattin.

och nu är hon helt slut.

Men jag tror att hon kommer vakna på torsdag.

Och då kommer jag skriva lite medans.

 

 

Det va nog allt

 

Ha det najs hundbajs!

 

 

 

 

 

Av Stattin & Hillbom - 18 juli 2011 18:56

Sista dagen att plocka skräp!                                                     Om ni undrar varför jag skriver så sent är det för att Hillbom                 och jag har varit på en semester tillsammans,                                    det var regnigt men det var kul endå.                                           Som belöning får man en staty och behålla                                      dräkten.                                                                          Och om man är speciellt duktig får man ett diplom man                       kan skriva ut.                                                                      Har'e bra kexchocklad! 

   










Av Stattin & Hillbom - 17 juli 2011 09:08

Nu fortsätter skräpplockingen igen.

Ni kommer väl ihåg vilka ställen?

Hamnen, karibiska stranden och till sist stranden.

Först var det en mugg och en tidning..

Sen bönburk och juiceflaska.

Men vad nu?

En röd bolly har fastnat i skräp!

Jag var tvungen att hämta Eloise.

Vi behöver en kniv för att hjälpa bollyn.

Jag gick till omklädningsrummet för att prata med

Carl Caruso.

Han har tappat sin kniv!

Man måste bli en mus och krypa ner i avloppet

och hämta den..

ÄCKLIGT!

Nu har jag tagit den!

Och nu är bollyn fri!

Jippie!

Och imorgon är det sista dagen att sortera.

Puh!

Har'e bra kexchocklad 

    

Av Stattin & Hillbom - 16 juli 2011 18:10

Idag så bara vaknade jag upp på golvet i sjukhuset.

Jag hade drömt att jag krigade mot ett monster med

superkläder och sa tvättbjörn hela tiden..?? 

Sant!

Du var i sjukhuset och linacool1 tog hand om dig..

Du sa JAG VILL HA  UTTORKAD TVÄTTBJÖRN

hela tiden..

Sen sa du ibbland till linacool1:

Din dumma blöta björn!

Sen kom du på att du ville ha det och hoppa

på linacool1.

Först gick du liksom in i en stolpe.

Oook?

Aja, KNÄPPT!

Har'e bra kexchocklad! 

     

Av Stattin & Hillbom - 16 juli 2011 15:37

Hej hej, Blackyy här!                                                              Jag har riktigt dåliga nyheter!                                                   Idag skulle stattin gå och bada i simmbassägngen.                               Hon fick solen i ögonen och gick rakt in                                         i en stolpe. 

Hon låg där på backen en stund.

Jag tittade på henne i 10 minuter..

Sen vaknade hon..

Hon gick in i kiosken och frågade Gonzo:

Har du några torkade tvättbjörnar?

Och ni vet, stattin blev utkastad och landade i polen för

att Gonzo blev.. 

Aja, det har hänt mera tok.

Måste hålla koll på stattin nu,

hej då!                                                                  






Av Stattin & Hillbom - 16 juli 2011 11:09


   //Stattin

Av Stattin & Hillbom - 16 juli 2011 11:01

Nu ska ni gå till kiosken och hämta tuggumi..

Jag var nära att bara sno det   

Sen går ni tillbaka och ger det.. Sen

går ni dit som vanliigt och till sist sortera.

Jag kan ju också ha veckans Blogg/kompis

nu..

Och det äär

(TRUMMVIRVEL)
Emme20!

Ett stoort grattis till dig!

Http://pandasajten.bloggplatsen.se

En ÄGIG blogg!

Har'e bra kexchocklad! 

    

Hej hej!

 Heeej!  

 

Presentation♥

Vi är två tjejer som skriver om panfu och lite skoj!Vi är bästa vänner på riktigt!Hoppas att ni kommer ha det bra!

Länkar♥

Våran gästbok♥

Omröstning♥

Hur gammal är du som läser vår blogg?
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 12
 13
 14
 15
 16
 Äldre/vuxen

Smileysar!

Lite saker att

kopiera om ni vill

kommentera:

 ♡♥►☼♫◕

 

 

 

Fråga oss♥

75 besvarade frågor

Våran chatt♥

Sök i bloggen♥

Klocka

Kalender♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

RSS♥

♥♥♥♥♥♥

◕◕◕♥♥♥



Hej då! Ses snart igen :)

 Hej då! 


Ovido - Quiz & Flashcards