pandafriends

Alla inlägg under september 2011

Lol

Av Stattin & Hillbom - 30 september 2011 17:01

Vet ej varför rubriken heter lol?
Men Hillbom och jag har ju börjat i fyran.
Och vi känner inte riktigt alla! 

Och två killar bakom oss satt förut och
sjöng på denna:

 ASSS drygt!
Och två stycken killar brukar kolla RIGTIGT konstigt på mig

och då får jag skrattattack !

Dem kollar konstigt för att jag är crazy och när

jag sjunger gäddan gösta!

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
AHHHHHHHAHAHAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAA
HAHAHAA. Ok. 





Av Stattin & Hillbom - 30 september 2011 15:45


 

 

               ◕.◕




                 

 

 

 

     =^.^= ¦ ) ¬.¬   ♀ 

Av Stattin & Hillbom - 29 september 2011 06:59

Hej! I förrgår kväll så satt jag på vulkanen och tittade

i teleskopet.

Jag såg något vitt komma mot panfu..

Jag trodde det var något

som skulle pränga panfu!

Så jag varnade alla pandor att gå ner till grottan

så då gjorde vi det.

När vi hade sovit så kollade jag in i panfubloggen

Och så hade bara ett rymdskäpp kommit till panfu  

Det var PINSAMT!


Men nu kan man köpa lite alien möbler!

Också får vi se ikväll vem som är veckans

panfu expert!

Harè bra kexchoklad!  

 


Av Stattin & Hillbom - 25 september 2011 18:00

Hej jag har inte skrivit på länge.

Men det gör väl inget.

Jag har nyss ritat en bild.

Så här kommer den och veckans video.

 

 

  Det är jag.

Det tog jätte lång tid typ en timme.

 

Den här veckan var det en bra iåt det tycker jag iallafall.

 

Det va nog alt för idag.

Jo just det jag har gort illa mig i fredags det gör ont.

Jag kan inte springa för det är sår på knät och arm bågen.

 

Nu är det allt för idag.

 

Ha det najs hundbajs!

 

 

    

Av Stattin & Hillbom - 25 september 2011 15:29

Jag skrev ej igår för jag var med en kompiss.

skrev ej idag för jag sov över där..

Men.. Vattna fredsträäd. få ett och lägga i kojan..  

Av Stattin & Hillbom - 22 september 2011 16:45

Vi får inga kommentarer!

3 bloggizar idag, 8

bloggizar igår.


Bara totalt 90

bloggläsare denna månad.

Snälla, tipsa bloggen

och kommentera..


Av Stattin & Hillbom - 20 september 2011 10:48

Så här ser Panda3 ut:
Panda3

Så här ser Panda_3 ut:
Panda_3

Så här set Pandafriends ut:

Pandafriends

Heh, tror ni kan klicka för större.

Och så här ser ägaren av Gthotel ut:

,vin: 


Hej hej!

 Heeej!  

 

Presentation♥

Vi är två tjejer som skriver om panfu och lite skoj!Vi är bästa vänner på riktigt!Hoppas att ni kommer ha det bra!

Länkar♥

Våran gästbok♥

Omröstning♥

Hur gammal är du som läser vår blogg?
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 12
 13
 14
 15
 16
 Äldre/vuxen

Smileysar!

Lite saker att

kopiera om ni vill

kommentera:

 ♡♥►☼♫◕

 

 

 

Fråga oss♥

75 besvarade frågor

Våran chatt♥

Sök i bloggen♥

Klocka

Kalender♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

RSS♥

♥♥♥♥♥♥

◕◕◕♥♥♥



Hej då! Ses snart igen :)

 Hej då! 


Skapa flashcards