pandafriends

Alla inlägg under augusti 2011

Av Stattin & Hillbom - 17 augusti 2011 19:48

    

Av Stattin & Hillbom - 17 augusti 2011 10:42

Heej igår vart två av mina katter avlivade .

Men samma dag köpte vi två nya kattungar en tjej och en kille.


  Tjejen är grå och killen är svart.









  Vi ska döpa dom i eftermidag.

Jag vill att killen ska heta Totte.

Vet ej vad tjejen ska heta.

Katterna som blev avlivade hette Lisa och Selma.

Ha det najs hundbajs. 







 



 

      





Av Stattin & Hillbom - 14 augusti 2011 10:35

Skulle bara säga att levelboostern fungerar.

Är på level 57 nu, herrå!

Av Stattin & Hillbom - 13 augusti 2011 21:16

Hej alihopa det har blivit dags föööööör

VECKANS VIDEO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Vet ej om det va den här veckan eller den förra.  

här kommer den i allafall:

 

 

Jag tycker det är en väldigt bra låt.

Tycker ni lika så skriv i en kommentar snälla.

Det va nog allt för idag.

 

Ha det najs hundbajs.

 

 

    

 

Av Stattin & Hillbom - 12 augusti 2011 18:00

Förlåt om jag inte har skrivit idag..                                              Men dagens party är i karibiska stranden.
Och så är det GULDPANDADAG OCH LEVELDAG!

Och Har förberätt två priser.

Till Joje:

   Och Pandaalice2:
  Lite liknande bilder, hehe.

Och grattis fast, GRAAATTTIIISS! 

Och jag fyller år nästa månad 

Fyller den 3:e september.

Ska ha party i bloggen och panfu då=^.^=


Aja, var nog allt,

Har'e bra kexchoklad!

   
P.S Ska ibland göra ett motto under bilden

Fuskar man, då ljuger man också^^ Tänk på det allihopa 

 





Av Stattin & Hillbom - 10 augusti 2011 15:04

Hej nu är tävligen slut  

Men det bara är att joje vann och Pandaalice kom tvåa.  

(Ni kommer få era pris sen

Ett stort grattis till dom vinnande pandorna.

eeeeeeeeeeeeh vet ej vad jag ska skriva  

så det här få vara slutet på detta inlägg.

 


Ha det najs hundbajs.



    

Av Stattin & Hillbom - 10 augusti 2011 10:28

Japp som rubriken säger!
Det blir olika partyn varje dag..

Orkar inte förklara, hehe.

Gå till staden och prata med Yoyo.

Dagens party är i simbassängen, lite rolig musik till 

Aja, måste gå så inte sidan stängs ner så jag

får skriva om inlägget.. Så

Har'e bra kexchoklad!

   



Av Stattin & Hillbom - 10 augusti 2011 10:14

Hej allihopa..
Har dåliga nyheter!

Det har oskat och blixtrat super mycket igår..

Så på datan kommer sidan jag är inne på ändras till något

där det typ står: Dålig anslutning... måste vänta en stund och så 

Så datorn är lite trasig..

Då kommer jag ju inte kunna skriva mycket i bloggen.

Förlåt, men jag kan inte göra någonting.

Hoppas datorn blir bra!

Men..

Har'e bra kexchocklad 

(Den ledsna stattin)     


Hej hej!

 Heeej!  

 

Presentation♥

Vi är två tjejer som skriver om panfu och lite skoj!Vi är bästa vänner på riktigt!Hoppas att ni kommer ha det bra!

Länkar♥

Våran gästbok♥

Omröstning♥

Hur gammal är du som läser vår blogg?
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 12
 13
 14
 15
 16
 Äldre/vuxen

Smileysar!

Lite saker att

kopiera om ni vill

kommentera:

 ♡♥►☼♫◕

 

 

 

Fråga oss♥

75 besvarade frågor

Våran chatt♥

Sök i bloggen♥

Klocka

Kalender♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

RSS♥

♥♥♥♥♥♥

◕◕◕♥♥♥



Hej då! Ses snart igen :)

 Hej då! 


Ovido - Quiz & Flashcards