pandafriends

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2011

vinnarna

Av Stattin & Hillbom - 10 augusti 2011 15:04

Hej nu är tävligen slut  

Men det bara är att joje vann och Pandaalice kom tvåa.  

(Ni kommer få era pris sen

Ett stort grattis till dom vinnande pandorna.

eeeeeeeeeeeeh vet ej vad jag ska skriva  

så det här få vara slutet på detta inlägg.

 


Ha det najs hundbajs.



    

 
 
Ingen bild

Joje

11 augusti 2011 11:06

Jaaa tack för att jag vann.
Jag glömde att kolla på bloggen å jag hann inte skriva så många snälla komentarer men det gick ju bra ändå...TACK

Stattin & Hillbom

11 augusti 2011 12:47

Mmm, Hillbom tar det som att Pandaalice2 kommer tvåa och du vinner.Och jag stattin tar det som att båda vunnit, ni är lika snälla =) Vill var lite snäll tillbaka också, Men ni två var båda SUUUPER duktiga, Hehe

 
Hillbom

Hillbom

11 augusti 2011 13:18

Jag tycker så och jag vill inte fuska.
(pandaalice skikade in en komentar joje
skikade in två komentarer)
JOJE VAN PÅ RIGTIT .Men Stattin säger bara att
båda van eller båda kom tvåa.(Tycker det är fusk)
Inte för att vara dum.JAG TYCKER ATT BÅDE PANDAALICE OCH JOJE ÄR JÄTTE SNÄLLA.!!!!!!!!!!
=)=)=)=)=)

http://pandafriends.bloggplatsen.se

 
Emme20♫

Emme20♫

11 augusti 2011 18:59

Rolig kommentar Hillbom! (tack!) Ska försöka bättra mig på att kommentera! ;)

http://pandasajten.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Joje

12 augusti 2011 13:01

Hehehe
Ni e åxo super snälla o ni båda har rätt...
Men asså jag skickade in två komentarer o pandaalice skickade en komentar men i hennes var det två snälla saker(tror jag)
Men tack vilket som =) =) =) =) =)

 
stattin

stattin

12 augusti 2011 18:00

Jag säger inte att båda kom tvåa =O
Joje, ni skrev ju samma saker endå,
då tycker jag att båda har vunnit =)

http://pandafriends.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stattin & Hillbom - 31 juli 2012 23:06

Hej alla läsare! Har ni hört låten EPA? Den äger! Du ska köra du ska rulla du ska boom du ska boom Boom du ska du ska boom... Ska sova nu. Klockan är fem över 3 ju :/ //stattin...

Av Stattin & Hillbom - 7 juli 2012 07:54

Haha, tänkte på en sak nyss. Den som skriver en kommentar FÖRST på något inlägg är ju Kunglig    Många av er sover nog. Men den som vill ha chansen att träffa mig på gthotel.org... ..Logga in nu på morgonen. Jag (Panda3) kommer vara i helpcen...

Av Stattin & Hillbom - 28 juni 2012 08:02

..header ska vi ha? Skriv en kommentar! Första:   Andra:   Tack och hej, leverpastej! ...

Av Stattin & Hillbom - 25 juni 2012 07:47

..ska ni göra i sommar? Jag ska nog mest vara hemma. Skulle också vara kul med en tävling. Jag kan göra en menyavdelning som heter ''Speciella Läsare'' Och där skriver jag upp dom som har vunnit tävlingar. Den kommer finnas längst ner i blo...

Av Stattin & Hillbom - 25 juni 2012 07:41

  Veckans Video  Snape Snape Severous Snape..   Undrar varför dom inte är med i Melodifestivalen. ...

Hej hej!

 Heeej!  

 

Presentation♥

Vi är två tjejer som skriver om panfu och lite skoj!Vi är bästa vänner på riktigt!Hoppas att ni kommer ha det bra!

Länkar♥

Våran gästbok♥

Omröstning♥

Hur gammal är du som läser vår blogg?
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 12
 13
 14
 15
 16
 Äldre/vuxen

Smileysar!

Lite saker att

kopiera om ni vill

kommentera:

 ♡♥►☼♫◕

 

 

 

Fråga oss♥

75 besvarade frågor

Våran chatt♥

Sök i bloggen♥

Klocka

Kalender♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

RSS♥

♥♥♥♥♥♥

◕◕◕♥♥♥



Hej då! Ses snart igen :)

 Hej då! 


Ovido - Quiz & Flashcards