pandafriends

Alla inlägg under augusti 2011

Av Stattin & Hillbom - 9 augusti 2011 08:09

 Hej ni vet väl att jag skulle ha veckans video.

Men det blev inget av.

För att det vart lite problem.

Men nu har dom borta.  

ssssååååååååååååååå veckans video ärrrrrrr:

 

 

Ibland tar jag roliga videor

och ibland tar jag bra låtar.

Den här har en rolig video och en bra song fast inte i slutet.

Men Hillbom hur blir det när katter bajsar?

Men det säger jag sen när bara du hör. 

Hillbom ska vi inte ta och säja hejdå nu?

Jo det kan vi Blubbis


Ha det najs hundbajs.  



        


  


Av Stattin & Hillbom - 8 augusti 2011 10:28

Sorry att jag inte berättar vilka klistermärken och var man får
dom.

Men idag är det i djuraffären hos Penny.

Man får ett snyggt märke där 

Heehe...

Vet att jag är gammal för Anki och Pytte

men det finns en super rolig video:

Pytte skrattar, Anki sitter bara och tråkar.

Nästa historia skrattar Anki bara för hon gjorde det innan.

Anki: Jag vet en historia!

Det var två tomater. De gick över vägen.

Och sen sa den ena tomaten KOM NU KETCHUP!

KOM NU SENAP OCH KETCHUP!

KOM NU KORVEN!!    

SKRATTAR VARJE GONG HAHAHAHAHAHA!

Vet, lite för gammal kanske men det är bara

kul att skratta åt det!

Har'e bra kexchocklad! 

    





Av Stattin & Hillbom - 6 augusti 2011 13:28

Vi ska haa en..                                                                   (TRUMMVIRVEL) 

TÄÄÄVLING!!!!

Ok, så här går tävlingen till:

Den som skriver fläst snälla kommentarer vinner en överaskning.... Eller fyra.

Och det får vara ''MINST'' 10 ord.

Man kan också komma tvåa och trea 

1:a fyra priser

2:a 2 eller 3 priser (det beror på hur snälla kommentarerna är)

3:a 1 pris, kanske två

Tävlingen slutar om fyra dagar, alltså till den tionde augusti.

Och här kommer en väldigt bra låt:


  Och jag har hittat på en rolig historia:

Bellman till sven:
Vet du vad norrmännen kallar svenskar för, sven?

Nej?

Svennar!

Jaha, är det derför alla jag känner går fram till mig

och säger: Hej sven!

HAHA 

Den var jätte rolig! HAHAHA!

Ok, WÄÄ DU ÄR!

Haha!

Det är en lek vi har hittat på.

Den heter WÄÄ!

Den går till så här:

En börjar peta på den och den som är

säger också WÄÄ samtidigt.

Sen håller det på fram och tillbaka.

WÄÄ!

WÄÄ!

5 minuter senare.

Men ta det lite lungt.

Nyss så ramlade jag och bröt lilltån 

Fattar inte att jag inte brukar grina när jag gör illa mig..?

Oj då!

Ok, vi får nog Aj ta och säga AJ hej då nu!

Bay do, lilla ko!

     

 




Av Stattin & Hillbom - 3 augusti 2011 11:11

Nya kläder:                                                                          

Nya möbler:

 

Är dem verkligen nya? De ser gamla ut ju.

Och så träffade jag två snälla pandor förut:

   Hehe, lite knäppa!

Och så har jay-pea kommit till panfu!

Prata med honnom och få ett klistermärke.

Sen går du till William Pandabeard och får ett av honnom.

Och vänta sedan tills imorgon.

Och vi har gjort en till gubbe på

pandanda.

Den heter Pandafriend4

Har'e bra kexchoklad!                                                  

P.s Guldpandapresent, levelboostern och prylmaskinen

är idag. 




Av Stattin & Hillbom - 2 augusti 2011 23:01

Hej alla bloggizzar.

FÖRRA MÅNADEN HADDE VI  1 591 BLOGGLÄSARE HÄFTIGT VA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men nästan ingen har skickat in en kommentar  

snälla skriv kommentarer till oss.

 

här är ett tips på en bra låt.

Den  heter grenade.

Bruno mars har jort den.

 

Det var nog allt för idag

 

Ha det najs Hundbajs.HAHAHAHAHAHA  


    

 

Av Stattin & Hillbom - 2 augusti 2011 11:24

Ni vet..                                                                             Det Hillbom sa: Vi har mejladress.. skapat bla bla bla..(ORKAR INTE SÄGA) Jag berättar vad vi heter:                                                Panfu och Oloko: pandafriends                                                   Clubpenguin: Pandafriend4                                                       MoviestarPlanet( TråkigtxP): Pandafriends (såklart)                             Guppylife: Pandafriends .... Och vårat djur heter Happie

OCH JUSTDET!                                                                   Skatten... Den får vi öppna!                                                      Eller? Åhh, måste vänta en dag också...                                        Ehh..                                                                             Har'e bra kexchocklad! 

//THE CRAZY PANDA

   














Hej hej!

 Heeej!  

 

Presentation♥

Vi är två tjejer som skriver om panfu och lite skoj!Vi är bästa vänner på riktigt!Hoppas att ni kommer ha det bra!

Länkar♥

Våran gästbok♥

Omröstning♥

Hur gammal är du som läser vår blogg?
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 12
 13
 14
 15
 16
 Äldre/vuxen

Smileysar!

Lite saker att

kopiera om ni vill

kommentera:

 ♡♥►☼♫◕

 

 

 

Fråga oss♥

75 besvarade frågor

Våran chatt♥

Sök i bloggen♥

Klocka

Kalender♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

RSS♥

♥♥♥♥♥♥

◕◕◕♥♥♥



Hej då! Ses snart igen :)

 Hej då! 


Ovido - Quiz & Flashcards