pandafriends

Alla inlägg under september 2011

Av Stattin & Hillbom - 8 september 2011 17:09

Jag förlorar ALLA mina vänner!
Först den jättesnälla Bearlove!

Det var typ den enda som brydde sig om mig..

Sedan Melisia..

Och nu Emme20!

Jag trodde du gillade din blogg

Emme..

Jag läste den VARJE dag typ..(IAf när jag kunde!)
 
                                                                                                                                                           



Passande låt..

Av Stattin & Hillbom - 8 september 2011 16:39

Heej! Jag vet att jag sa att jag skulle skriva hela veckan.

Men jag håller på med tre saker i veckan.

En sak två gånger.

Så istället för att jag skriver hela veckan så skriver jag när jag kommer ihåg.

men nu kommer   veckans video 



  Idag blev det en bra låt.


Men nu måste jag nog säga:



Ha det najs hundbajs























Av Stattin & Hillbom - 7 september 2011 18:57

Tjabba tjena hallå!

Idah så får vi snacka med P.B (Proffesor.Bookwoorn) 

Han är i labratoriet..Så då får vi gå dit då!

Hmm, han vill att vi ska spela Magic Maze?

För att prylmaskinen

ska fungera igen!

Man ska BARA klara minst EN level, lätt som

en plätt!

Så, sen får man en pin.

Det är en krabba!

Och har ni märkt att på ickeguldpandor så är profilen

färgglad nu!

Ganska skönt faktist.

Harè bra kexchoklad!

   


Av Stattin & Hillbom - 7 september 2011 16:15

FÖR JAG E EN LITEN MÖRT... SOM HAR SIMMAT BÖRT..
JAG HITTAR INTE HIT.. OCH JAG HITTAR INTE DIT..

FÖR JAG E EN LITEN MÖRT... SOM HAAR SIMMAT BÖRT...

-_-

Oj hehhe..

Den låten brukar alla i min klass höra lite då och då!

Typ alla kan den nu!

HAHAHAHA!

 Bara det!
Harè bra kexchoklad! 

    





Av Stattin & Hillbom - 6 september 2011 15:04

Sorry att jag inte har bloggat på länge..!
Men jag kan inte skriva så mycket på några dagar(VÄLDIGT FÅ)

För idag på skolan sprang jag på asfallten.

Sedan ramlade jag och GLED på marken och nu har jag

ett jättestort skrapsår på höger arm.

Blev ej ledsen 

Harè bra kexchoklad! 

     


Av Stattin & Hillbom - 3 september 2011 09:03

Jippie!
Jag fyller 10 år idag!

..

Jag ska fortsätta prata om det snart.
Men om det ser konstigt ut på bloggen för er så

klicka på inställningar.

Sedan färger & utseende.

Och sen rullar du ner occh klickar på spara instälningar

så ser bloggen ut som vanligt! 

Psst, clokie!

1..2..3..

GRAAATTTTIIISSS STAATTTIIN PÅ FÖDELSEDAGEN! 
Oj, tack Clokie och Blackyy!

Men Clookie vad gör du här?!?

Men stattin.. Såklart jag ska fira dig!

Vänta lite

nu.. Jag är stattins bruna

puffle i Club Penguin.

AA, dä är han!

Här är en tårta till dig:

 

Vad god den ser ut!

Jag ger såklart också tårta till de som kommer till panfu

och träffar mig !

Jag tror vi får säga:

Harè BRAA kexchoklad!  


Kan jag bara få en tårtbit snäällaa? 

JAGMEE! 





Av Stattin & Hillbom - 2 september 2011 16:50

 

Av Stattin & Hillbom - 2 september 2011 15:03

HEJ ALLA SMÅ Bollyälskare 

Alla kanske inte älskar bollysar då men iallafall.

Om ni inte har träffat mig så är jag Stattins svarta bolly, Blackyy.

Jag stavar ej fel, jag stavas med TVÅ yy'n, lovar  

Imorgon fyller ju stattin år!

Jag vet ej vad hon önskar sig..

Men jag gör iallafall lite fika.

Kanske någon

bild jag vet ej..

Hon fyller... 10!

Säg inget om det här men jag ska pynta bloggen lite grann =D

  Jag håller på att baka och skriva just nu.

Jaja, stattin säger att jag inte får äta från smeten, isfall måste

jag ta liite 

Men nu tar jag endå tre fulla skedar, om ni skvallrar ska ni få ett

straff! MWAHAHAHAHA!

Aja, ska ta och pynta lite nu..

Och gå på toa kanske..

Oj, hej stattin 

Heej på dig Blackyy!

Skriver du äntligen.. JAAA

Ok men vad gör du?

Vänta ska gå och dricka mjölk bara.

NEJ! Ehh..

Jag menar jag gör presenter till dig.

Vad roligt!

Men kan du hämta åt mig då..?

Ok, visst.

Här:

Jag menade mjölk i ett glas...

Och vad är detta för mjölk?

Äh, köpte bara en ny sort!

Men nu har vi pratat så mycket så då får vi säga

Ha.. rè bra kex..

NEEJ!

Hajj hajj!

  

Hej hej!

 Heeej!  

 

Presentation♥

Vi är två tjejer som skriver om panfu och lite skoj!Vi är bästa vänner på riktigt!Hoppas att ni kommer ha det bra!

Länkar♥

Våran gästbok♥

Omröstning♥

Hur gammal är du som läser vår blogg?
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 12
 13
 14
 15
 16
 Äldre/vuxen

Smileysar!

Lite saker att

kopiera om ni vill

kommentera:

 ♡♥►☼♫◕

 

 

 

Fråga oss♥

75 besvarade frågor

Våran chatt♥

Sök i bloggen♥

Klocka

Kalender♥

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv♥

RSS♥

♥♥♥♥♥♥

◕◕◕♥♥♥



Hej då! Ses snart igen :)

 Hej då! 


Ovido - Quiz & Flashcards